חיפוי אבן לקירות פנים הבית – מה שאתם זקוקים כדי להפוך את ביתכם לארמון

אם בתחילת השיפוצים תכננת להפוך הרים וגבעות כדי להשיג את הבית המושלם, מהר מאוד תופתעו לגלות, כי חיפוי אבן לקירות פנים הבית זהו השדרוג הנחוץ לביתכם כדי להפוך אותו לדירת פאר של ממש.

חיפוי אבן לקירות
מכירים את ההרגשה הנעימה המתפשטת בגוף כשנכנסים לתוך מבנה עתיק, לתוך בית מגורים מפואר או לתוך בית קפה חמים בסגנון פריזאי? נסו לחשוב מה משותף ביניהם. התשובה, כמעט תמיד, תהיה – חיפוי אבן לקירות פנים הבית. התוספת הדקורטיבית הזאת מוסיפה מיד לחלל הבית אווירה אלגנטית ומפוארת המעידה על טעמם הטוב של דייריו ומקנה לבית מראה יוקרתי ועתיק.
כיום קיימים סוגי אבנים ובריקים (לבנים) שונים בצבעים, טקסטורות וגדלים מגוונים כשכל אחד מהם מציג אמירה ומראה שונה לחלוטין. בין המראות הפופולאריים ניתן למצוא את מראה בתי האבן האנגליים המחופים בלבנים אדומות עתיקות, סגנון ירושלמי עתיק בו הקירות הפנימיים של הבית
מחופים באבן ירושלמית ורדרדה, וחיפוי אבן לקירות פנים הבית בגוונים שונים של אפור בסגנון אירופאי עתיק.
להלן מספר דגשים לכל אלה המעוניינים בבחירת חיפוי אבן לקירות פנים הבית:

מיקום הקיר – קירות הבית השונים שונים לא רק במיקומם – קיר הסלון אינו דומה לקירות המטבח או האמבטיה הקרובים לצינורות מים ועל כן רגישים יותר לרטיבות ולחות ועשויים להתלכלך מכתמי מזון או תמרוקים שונים. על כן חשוב להקפיד לבחור בחיפוי אבן העשוי מחומרים שניתן לנקותם בקלות מכתמים שונים או מחומרים העמידים בפני רטיבות וכתמי עובש.

החומר ממנו עשוי הקיר – ודאו כי ניתן להתקין על הקיר תשתית לחיפוי האבן ושהוא אינו עושי מחומר שידחה את החיפוי מאוחר יותר. יש לבדוק את חוזק הקיר כדי לוודא שהוא יוכל לעמוד במשקל החיפוי. הדבר נכון גם לסוגי החיפויים השונים – חיפוי אבן לקירות פנים הבית המודבק בצורה אנכית לקיר צריך להיות קל ודק יותר מאבני ריצוף כדי לא להכביד מדי על הקיר.

צבע, גודל ומרקם החיפוי – לכל אלה השפעה רבה על עיצוב החלל ועל גודלו. אם אינכם בטוחים בסוג החיפוי אבן שיתאים לקירות ביתכם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע לכם לתכנן את החיפוי לפי צרכיכם.

ב”קרן סטון” תוכלו למצוא מגוון עצום של אבנים ובריקים יוקרתיים בעיצובים וסגנונות שונים שמקורם מפירוקים אותנטיים של מבנים עתיקים ומפוארים. תוכלו להתרשם מהמגוון האיכותי וליהנות מהשירות המקצועי והאישי באולם התצוגה שלנו בהוד-השרון.

de28