אם ביקרתם לאחרונה באחת ממסעדות היוקרה בישראל, באחד מבתי הקפה הפופולאריים או בבית מגורים שעבר שיפוץ או עיצוב מחדש, בטח שמתם לב למגמה אלגנטית ומאוד יפה שכובשת את המבנים וגם את העיניים – חיפוי קיר בלבנים. הגיע הזמן להיפרד מקירות הבטון הלבנים והמשעממים ולקבל בברכה את הלבנים המעוצבות – אלמנט אלגנטי ויוקרתי שמעשיר כל חלל בו הוא נמצא.  

חיפוי קיר לבנים

הוא מעניק לחלל לא רק מראה משודרג אלא שלל הגוונים, הגדלים, המרקמים והגימורים של הלבנים קובעים את אופיו ומעניקים לו אווירה אלגנטית ויוקרתית. מעבר לכך, חיפוי קירבלבנים מאפשר לשלב עמו פריטים רבים כדי ליצור סגנון עיצוב שונה בכל פעם – כפרי, מודרני, מינימליסטי, קלאסי ועוד.

אחד היתרונות הבולטים בחיפוי קיר לבנים הוא בהגנה אותה מספקות הלבנים לקיר, בין אם מדובר בקיר פנימי בבית או בקיר חיצוני בבניין מגורים או בבית פרטי. הגנה זו הכרחית כאשר לוקחים בחשבון את הנזקים האפשריים אליהם חשופים הקירות – במידה ומדובר בקיר בטון חיצוני הוא חשוף לנזקי זיהום האוויר, פיח ולכלוך, שמש חזקה וגשם. אלה גורמים לשחיקה הדרגתית של הקיר ועשויים להוביל לנזקים חמורים יותר במבנה המגורים. קירות פנימיים חשופים לא פעם לרטיבות, כתמי מזון ועובש, שינויי צבע ופגיעות מרהיטים הסודקים אותם.חיפוי קיר לבנים, בשילוב עם תחזוקה שוטפת, מספקים איטום והגנה לקירות הבית ואף בידוד תרמי המסייע במקרים של מזג-אוויר קיצוני.

יתרון נוסף הוא המגוון העשיר של הלבנים, המגיעות באיכויות שונות ובמחירים שונים, בעזרתן ניתן להשיג את סוג המראה העונה על צרכיהם של דיירי הבית. מקורן של הלבנים האיכותיות הוא מפירוקם של מבני מגורים ומבנים ציבוריים עתיקים וכן ממיטב החברות היצרניות הפועלות בצרפת, הולנד ובלגיה כדי להשיג את המראה האירופאי האהוב כל-כך על הקהל הישראלי.

עלות חיפוי קיר לבנים אינה גבוהה והממוצע נע בין 300 ל-500 ₪ למ”ר. יתרון נוסף הוא שככל שהפרויקט רחב יותר, כך העלות הממוצעת תרד. חשוב לזכרו כי חיפוי בלבנים בשטחים קטנים (לדוגמא – עמודי בטון, נישות קטנות ועוד) מצריך עבודה זהירה יותר בגימורים מדויקים יותר ולכן העלות במקרים אלה עשויה לעלות.

“קרן סטון” הגשימה לאלפי ישראלים את חלומם על בית מושלם באמצעות ליווי וייעוץ אישי של הצוות המקצועי, הכולל מעצבים ויבואנים בעלי שנות ניסיון רבות. כדי שגם אתם תוכלו לגור בבית שתמיד חלמתם עליו, התקשרו אליו כדי לקבוע פגישת ייעוץ ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

de24